Rik en Dorine around the world

Finale reisroute voor vertrek

Hellow you all,

Vandaag 22 juni, alweer maandag pfff.

Rik en ikzelf hebben er een spannend weekend Amsterdam opzitten. Een spannend weekend omdat wij in Amsterdam naar het reisbureau zijn geweest. KILROY TRAVELS! Na ons bezoek kunnen we zeggen dat de route nu vast ligt voor vertrek en wij dus definitief weg zijn!!

De vertrekdatum blijft nog steeds gelijk i.e. maandag 12 oktober vanuit Londen.

De route zelf is toch wel wat gewijzigd:

- geen stop in Miami maar wel in Hong Kong, dan toch nog 'Sina' ;-)

- geen 'overland' van Sydney naar Brisbane maar 1 week Sydney, 4 weken Nieuw-Zeeland en 5 weken Cairns en omstreken

- ...

De gewijzigde route kan je hier online ook zien.

Nu ist officieel en kunnen we beginnen aftellen! Hoewel volgende maand eerst nog Maleisië op het programma staat!

Looking forward to it.

Greetz

Rik en Dorine

Reacties

Reacties

Jensen

Ik vind allemaal goed, kwou dat ik mee kon,
maar spijtig genoeg zit ik nu volop in verbouwingen dus zal het niet gaan.

Ik hoop in oktober bij jullie te kunnen staan in Londen om afscheid te nemen.

Ik wens jullie een prachtige reis en geniet ervan !
grtz
Jensen

Lien

Lieve Dorine en Rik... wauw! Ik val bijna achterover!
Heb mij al ingeschreven om op de hoogte te blijven. Het zou helemaal niets voor mij zijn, (voor mij een ligzetel onder de palmbomen liefst) maar ik zal met veel plezier jullie reisavontuur volgen (vanuit mijne zetel :-) )

Dikke zoen vanuit Ronse, (blonde) Lien en Cédric

tineke

het klinkt allemaal zo heerlijk avontuurlijk en exotisch.
Geniet er met volle teugen van. Ik volg jullie zeker en hoop iets van jullie enthousiasme mee te kunnen pikken :-)
dikke kus
tineke

Stephanie

Veel succes met het verdere plannen van jullie fantastische reis! Dit wordt ongetwijfeld een onvergetelijke ervaring. Ik zal al jullie reisverhalen op de voet volgen..

Dikke zoenen uit Tarifa!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!