Rik en Dorine around the world

gedetailleerde reisroute

Hey you all,

Voor de 'die hards' onder jullie, kunnen jullie hieronder de gedetailleerde reisroute zien.

We staan ondertussen ook al een stapje verder: de tickets zijn officieel uitgeschreven, de verzekering is geregeld, de benodigdheden zijn zo goed als allemaal in ons bezit, ...

We zijn er klaar voor maar niet zonder nog enkele goede feestjes met al onze vrienden!!! (De Gentse Feesten komen eraan!)

Gonna miss you all!!

Reisroute:

12 oktober 2009: Londen - Rio De Janeiro

2 december 2009: Recife - San Jose (tussenlanding in Miami)

4 januari 2010: San Jose - New York (tussenlanding in Miami)

10 januari 2010: New York - Honolulu (tussenlanding in Los Angeles)

31 januari 2010: Honolulu - Sydney

7 februari 2010: Sydney - Christchurch

7 maart 2010: Auckland - Brisbane

10 april 2010: Cairns - Hong Kong

14 april 2010: Hong Kong - Bangkok

14 mei 2010: Bangkok - Londen

Greetz

Rik en Dorine

Reacties

Reacties

tineke

go rik en dorine!
i'll be following you :-)

Vicky

Impressive!! Zal er waarschijnlijk nooit meer van komen bij mij maar ik ga alvast meegenieten van jullie "reisje". Knuff!!

Sonnur Celik

Dorine: wauw!!!
Geniet er maar van!!!
k Zal je missen!

Dikke zoen,
Sonnur

tEdDy nOoN

Ben benieuwd naar de verhalen van Dorine & Rik in 'Wonderland' ;-)
Knuf aan beide!

Zusje en Reanna

We gaan jullie beide heel hard missen. Zeker de meme hé. Reanna zal veel moeten missen zonder jou.
Maar ik wens jullie veel plezier toe en nu je de kans hebt om zoiets te doen, waarom niet. Geniet ervan.
En daarna het trouwfeest. Ik hou van jullie met heel mijn hart. En kom aub heelhuids terug.
Heel veel dikke kusjes voor de meme van Reanna en dikke knuffels ook.
XXX Zusje.

Me Julie

Hey schatties,
Leuk dat ik dit ontdekt heb...Ga dit zeker regelmatig bekijken!
Geniet er enorm van
ENJOY LIFE...
XxX

An

Hi Dorinetje

GENIET ERVAN, kans van once in a life time!!!
:-)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!