Rik en Dorine around the world

Dinsdag 28 juli 2009 - een dagje met "ontgoochelingen'

Dinsdag 28 juli 2009

Vroeg dag, 6u30, de wekker... We willen toch om 8u30 opnieuw aan de Petronas Towers staan voor een bezoek aan de skybridge (deze was gisteren dicht). MISLUKT: 8u45: first come, first serve, no more tickets for today... Dan maar afdruipen naar het Putra Bus station om te checken of er in de namiddag een bus vertrekt naar Kota Bharu.

WEER GEEN GELUK... Laten we de trein dan proberen, op naar KL Sentral... Geen trein in de namiddag... ALWEER DEDJU...

Hebben ons dan toch maar een slaapplaatsje gereserveerd op de nachttrein voor diezelfde avond: 8u30pm vertrek, aankomst om 10u30am, 14 uren onderweg!!!!! Maar dan toch een slaapplaat en een extra belevenis!

De namiddag: Menara KL, de 4e grootste telecomm toren ter wereld: 421m hoogte.

Op 30 sec een hoogte van 250m, twas de moeite! Een kort bezoek aan het dierenpark en opnieuw een verkennende wandeling.

Lychees ontdekt!: net als stekelige aardbeien... weird

Benieuwd hoe de slaaptreinrit zal verlopen...

Nu cocktailke in de receptie van het hotel en dan backpacktocht richting KL Sentral...