Rik en Dorine around the world

Zondag 2 augustus 2009 - Heading for Penang

Zondag 2 augustus 2009

Nu is het 20u30, het Perhentian avontuur zit erop. 3,5 dagen op het tropisch paradijs, echt genieten!

Enkele dagen chillen, snorkling trip tussen black tip sharks en reuzeschildpadden en dan uiteraard uitzoeken wat de volgende stop zal zijn. We kozen voor Penang, om dan eventueel over te steken naar Langkawi om toch nog wat strandgevoel te hebben.

Op Perhentian is het wat zonnen betreft alles of niets: schaduwzonnen of kreeftverbranden, zonder het gewild te hebben, werd het bij ons de 2e optie.

Er heerste een echte backpacker-sfeer en zoals de Martin: een 'zwirver'-sfeerke.

5 dagen op 7 heb je 's avonds gegarandeerd een tropische bui. Dit is niet enkel een buitje zoals bij ons maar 1u lang zonder ophouden hevige wind en liters regen!!

Na nog een laatste tropische fotoshoot en een beetje pijn in het hart de watertaxi op naar Kuala Besut jetty. Daar vertrekt de minibus naar Penang om 10u voor een rit van 6uren.

Mits 2 uren vertraging zijn we aangekomen in Penang, Banana tours en travel en hier dan ook de 1e nacht gereserveerd. Deze keer nog goedkoper maar meer nog: eigen douche, warm water, 24/24 electriciteit en WC-papier:woehoew!!!

Straks bekijken we eens waar we heen willen: tempels, tuinen, ..., vanalles te doen hier.

(fotos te vinden op facebook)

Greetz

Rik en Dorine

Martin

Zwiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiirveeeeeeeeeeeeeeee!

Martin

Ben jaloers! Ik zit momenteel achter mijnen bureau, net Picasso gesloten om 5u. Dju toch. Geniet er ten volle van, want het zal rap voorbij zijn. Ik volg jullie!

Roberto

Heey troope teefjes, vergeet mijnen boeda nie eeeeej!
Have fun! chill en kiekjes posten...!
say hi to your gekko-biestjes ;)

Silvia en Thierry

Hey liefste avonturiertjes ! Nu pas jullie reisverhalen ontdekt, super ! Ik kijk er naar uit om de rest te weten te komen en ben reuze benieuwd naar de foto's ! Alleen vind ik jullie niet op facebook om ze te kunnen bewonderen :-(