Rik en Dorine around the world

Laatste dagen...

Dag familie en vriendjes en vriendinnetjes,

De laatste week voor vertrek is ingegaan en zoals het cliché zegt: de laatste loodjes wegen het zwaarst. Op 'slechts'een week valt er nog zoveel te regelen:laatste inentingen,kleine maar geen overbodige prutsen, de nodige medicijnen,... Al een geluk dat deze week al een week verlof is ;-)

Het afscheidsfeestje afgelopen zaterdag was een succes, althans wat ons betreft. Hoewel de 'straffe' verhalen achterafons doen vermoeden dat wijdaar niet alleen zo over denken. We hebben echt genoten omnog eens met al de vrienden samen uit de bol te gaan! Nog eens bedankt iedereen om het feestje mogelijk te maken!!

Nu is het aftellen echt begonnen. Langs de ene kant hoop je al op het vliegtuig te zitten en die laatste inspanningen achter de rug te hebben, langs de andere kant geniet je nog van elke moment die je met vrienden en familie kan delen.

Zaterdag heel vroeg 's ochtends vertrekt de reis naar Londen waar we 'officieel' afscheid nemen. Dubbele gevoelens maar we zijn er klaar voor! De eerste bestemming is Brazilië en zoals jullie weten kunnen jullie ons langs deze weg zeker volgen!

Op naar het avontuur!

Greetz

Rik en Dorine

jurgen

Leuk jullie via deze weg te kunnen volgen en contact te kunnen houden met elkaar ... Ga hier de komende maanden zeker gebruik van maken! Alvast tot zaterdag! En geniet van de laatste dagen nog é!!! xxx

Lynn

Hoezeer ik jullie ook ga missen ik wens jullie een fantastische reis toe! Geniet ervan, geniet van elkaar en de wereld en vooral: draag zorg voor elkaar! Ik kijk alvast uit naar het Welcome Back feestje :-)

xxx

Fien

Het is heel erg fijn dat ik jullie langs deze weg kan volgen... *kijk k ben al bezig* Ik wens jullie beiden een FANTASTISCHE reis toe!!!!!!!!!! Geniet van jullie grote avontuur met volle teugen. Er staat jullie een droom van een vakantie te wachten ;o) Een grote kans uit een mensenleven die jullie van harte gegund is!!!!!!!!!!!!!!!!

Dikke snuffel van Stompie ;o)))

XXX

kelly (blonde)

Super dat je niet helemaal weg bent dat we hier jullie nog gaan horen!!!!!! Veel plezier en geniet van elk moment!!!! tot binnen 7 maanden...
Ga jullie super veel missen!!!

dikke xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

karen van peteghem

hallo,
geniet ervan, ik blijf jullie via deze weg volgen
groetjes

Lien (ook blond)

Amai ik krijg daar echt de kriebel van, van dees... brr zo spannend! Jammer dat ik er niet kon bijzijn zaterdag, als er een datum is, voor die welcome back dan laat je 't maar weten! Zal er met veel plezier zijn!

Lieve Dorinie, lieve Rik, heel veel plezier op deze unieke trip, geniet van elke minuut en wees ook voorzichtig!

Dikke zoen en knuffel, blonde Lien xxx