Rik en Dorine around the world

Prettige feestdagen!

Dag vrienden, familie, ...

Terwijl het in het Belgenlandje lekker koud is, genieten wij nog steeds van zon, zee, strand,...

Maar uiteraard denken wij, zeker met deze feestdagen, heel vaak aan jullie en aan thuis!

Wij willen hierbij iedereen prettige feestdagen toewensen!

Feliz Navidad y Próspero Año Nuevo!

Pura Vida!

Rik en Dorine

Elke Van Hooreweghe

Schatjes, haal het meeste uit deze 'heel andere' feestdagen en tracht ze door te maken met andere reizigers, locale mensen of interessante contacten die jullie daar tegenkomen. Het kan een krachtige ervaring zijn om ver van huis toch dicht te zijn met mensen. Veel liefs, Elke

Blonde Lien

Lieve dorine

vorig weekend liep ik in antwerpen, op de vaste route aan het sportpaleis. Het was lekker koud buiten en HEET binnen! Wat heb ik de hele tijd aan jou gedacht, en over jou verteld! Mijn lieve clouseau-vriendin, het was zalig maar anders dan het altijd al geweest is, want jij was er niet! Heb extra hard gezongen en gekrijst :-s... Ik denk aan jullie, kijk naar mijn kerstboom en vraag me echt af hoe dit voor jullie nu moet voelen. Zijn er daar ook kerstbomen?

Warme kerstknuffel van mij, xxx Liene

andere Lynn

Het is toch niet hetzelfde zonder jou hoor Dorine, je bent nog extra in mijn hartje tijdens deze feestdagen!
Prettige feestdagen en we horen (lees lezen) elkaar zeker nog eens voor Oudejaar é!

Dikke zoenies
xxx

Hilde Van Peteghem

Hola Dorine y Rik,

grappig die foto van jullie met kerstmuts op een strand!! :-)
hier is het inderdaad koud, het vriest dat het kraakt!
geniet van jullie speciale kerstdagen aan de andere kant van de wereld!! ik kijk met plezier uit naar jullie volgende verhalen en foto's!!
Os deseo un Feliz Navidad y un Próspero Año Nuevo!!
Abrazos,
Hilde

Katrien

Dorine en Rik,

ook prettige feestdagen voor jullie en nog vele mooie belevenissen in 2010!! wij kijken al uit naar de verhalen en foto's! amuseer jullie en geniet ervan!!

dikke kus

Katrien, Steven & Juanita

Imka

Hoi Dorine en Rik,

Op dit moment valt de eerste sneeuw in Wachtebeke...een mooi, dik donslaken ligt al in de tuin. Een prachtig tafereel waar je helemaal zen van wordt... Het moet vreemd zijn om daar in een zonnig land de feestdagen door te brengen, zonder het bijhorende koudegevoel. Benieuwd hoe jullie het daar zullen vieren.
Collegaatje, ik mis je toch op school, hoor! Jammer dat je er nu niet bij bent op alle feestjes. Vorige vrijdag kerstmarkt zonder vrolijke Rik, de hotdogman...is toch anders!
Heel leuk dat wij mogen meegenieten van jullie fantastische verhalen! Have the time of your life!!
Dikke kus, Imka

fien

he dorine en rik!

super foto zeg! ;o)))
hier is het berekoud, een echte kerstsfeer (slippende banden, ijskoude voeten, loopneus ;o))), gluhwein ;o))))))) noem maar op...
geniet van de feestdagen in bikini!!!!!!

tot binnenkort eens voor de babbel he

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

karen van peteghem

fijne kerstavond, mooi eindejaar !!
en een prachtig 2010, dikke kus karen