Rik en Dorine around the world

Iguaçu watervallen - Brazilië

Reacties

Reacties

Sonnürke

Wauw! Schitterend!
xxx

Jensne

Bedankt voor de technische uitleg ! Het ziet er prachtige uit ! Enjoy my friend !

Imka

Waw, tof dat wij zo een stukje mee kunnen reizen rond de wereld! Hou ons maar verder op de hoogte, kijk al uit naar het volgende videofragment. Have fun, geniet ten volle van elk moment!

Me Julie

hey schatjes,

super om dit allemaal te kunnen volgen! Ik had al foto's gezien van la mama, maar op video is het toch heel wat spectaculairder...
Dorinetje, ik hoop dat je een super verjaardag gehad hebt zondag, wij hebben in elk geval aan je gedacht en...er ene op gedronken natuurlijk!
Geniet van elk moment en hou ons maar op de hoogte!

dikke zoen en knuffel

Julie & Robby

Hilde

hey Dorine & Rik, echt tof dat we op deze manier kunnen meevolgen, ik kijk altijd uit naar de volgende verhalen en foto's! jullie beleven daar echt wel leuke en spannende dingen op al die mooie plaatsen!! kgeef het toe, ik ben stiekem een beetje jaloers! ;-)
geniet nog van al die ervaringen!!!

besos,
Hilde

kelly

hey scheteke heb de foto's al gezien op facebook maar ze zijn zodanig prachtig dat ik er nog eens naar kijk :)
dat filmpje is schitterend, prachtig!!!!!! geniet ervan en vele groetjes aan Rik.
xxxx kelly & kevin

Fien

eeeeeeeeelaba!!!
leuk filmpje! super te horen dat het goed gaat met jullie... en Dorine, heel leuk jou lachje nog eens te horen!

dikke zoen
XXX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!